piątek, 10 października 2014

Manufaktura, do dzieła!

Materiały poskładane, dodatki ułożone, maszyny  odkurzone, nici posortowane, przydasie wymacane i poukładane - słowem pracownia wysprzątana, ładna i pachnąca. Nie ma już nic, co by odwlekało uwagę - czas podciągać skarpety i się brać do roboty a nie szukać dziury w całym...






... a że projekt poważny, to ktoś do pomocy jest potrzeby. 
 

Jaśka zakasała rękawy i już siedzi przy maszynie, nóżką tupta, koleżankę sobie szyje.

i to nawet nie jedną... może i kolega jakiś będzie... a kto wie?!
To szalona trochę jest dziewczyna :) 





 

1 komentarz:

  1. Czekałam czekałam i się doczekałam :) Moją opinię o Twoich lalkach znasz- są świetne! To ja teraz poproszę bez takich przerw!!!

    OdpowiedzUsuń

...a tu poproszę o komentarze, uwagi i zażalenia
(ps. do dowołania - blokuję anonimowe komentarze, bo jakaś maszyna spamująca zasypuje mi skrzynkę durnowatymi wpisami)

LinkWithin